خبر ورزشی/ لمپارد، سرمربی جدید چلسی اعلام کرد تیمش به بازیکن جدیدی نیاز ندارد.
در تابستانی که چلسی قادر به بازیکن نیست و ستاره تاثیرگذاری، چون ادن آزار را نیز از دست داده است، فرانک لمپارد هدایت این تیم را بر عهده گرفته و بر خلاف انتظار معتقد است کیفیت بازیکنان فعلی چلسی به قدری ست که این تیم نیازی به بازیکنان جدید ندارد.
فرانک لمپارد گفت: من بسیاری از بازی‌های سال گذشته چلسی تحت هدایت مائوریتسیو ساری را تماشا کردم. با توجه به قهرمانی در لیگ اروپا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان، سال قبل یک فصل موفق برای چلسی بود، اما من علاقه‌ای ندارم به گذشته نگاه کنم. من این باشگاه و بازیکنان چلسی را خیلی خوب می‌شناسم. من می‌خواهم با سبک خودم با بازیکنان کار کنم و بعد از تمرین‌های این هفته باید اعلام کنم از نگرش و کیفیت بازیکنان چلسی رضایت کامل دارم. حالا وظیفه من این است که قبل از شروع فصل با آن‌ها سخت کار کنم.
وی افزود: فکر می‌کنم بازیکنان بسیار خوبی در چلسی حضور دارند. ما نمی‌توانیم در سال جاری بازیکنان جدید جذب کنیم و این موضوع را می‌دانیم، اما من به بازیکن جدید نیازی ندارم، زیرا از ترکیب فعلی رضایت کامل دارم و هدف ما کسب موفقیت است.
او درباره استفاده از بازیکنان آکادمی گفت: همه می‌دانند که من به بازیکنان جوان شاغل در آکادمی علاقه زیادی دارم. آن‌ها باید رقم زننده تفاوت‌ها بوده و به قدری باکیفیت کار کنند که قادر به رسیدن به تیم اول چلسی باشند.


سایت هواداران چلسی چلسی ,بازیکنان ,جدید ,بازیکن ,ندارد ,لمپارد ,رضایت کامل ,کامل دارم ,بازیکن جدید ,بازیکنان چلسی ,بازیکنان جدید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

استقلالی شو اندروید 89 آنچه خیریه ها با آن روبرو هستند سینما افکت بهرام مارکت شرکت شهید مطهری شوراب MeGa Game پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان